Näitä on nyt tehty neljä!
väri Flashdance
ja siemenhelmi 8/0
Väri ei tällä säällä pääse oikeuksiinsa.,
mutta se on ihana!
Pitäisi vain löytää jo lisää ohjeita;
uusia, kivoja, kaunispitsisiä huiveja, joita tehdä.
Tää kuva on Heidi.S varten.
Kumpi väri kiehtoo, jos toisen nyt näistä
varaisin sulle. Yritin tuossa ulkona
pyydystää väriä paremin.
Toinen huivihan on
Aikaisemmin tehty, mutta
tuolla jemmassa ollut jos
joku ystävistäni tarvitsisi..
Teinhän mä sitten tällasenkin.
Huivileikki kirjasta.
Helppo ohje kun
mikä.
Annoin siskolle.
Väri 16..joka ei tietystikään
tässä näy oikein..